1. Kiedy i w jaki sposób skontaktuje się ze mną Opiekun w ramach usługi Twój Opiekun Ubezpieczeniowy?

Opiekun kontaktuje się na ok. 2 miesiące przed upływem terminów zakończenia polis ubezpieczeniowych, wskazanych podczas rejestracji w usłudze. W ramach tego kontaktu Opiekun przygotuje propozycję kontynuacji ubezpieczenia z różnych Towarzystw Ubezpieczeniowych

2. Jakie koszty wiążą się z korzystaniem z usługi "Twój Opiekun"?

Użytkownik nie jest zobowiązany do uiszczania żadnych opłat na rzecz Sales Group Sp. z o.o. z tytułu świadczenia usługi.

3. Czy mogę zrezygnować z usługi "Twój Opiekun"? Jak to zrobić?

Użytkownik usługi w dowolnym momencie jest uprawniony do rezygnacji z Usługi. Oświadczenie o rezygnacji z Usługi powinno zostać z adresu e-mail który został użyty podczas rejestracji. Rezygnację należy przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

4. Co dokładnie obejmuje usługa "Twój Opiekun Ubezpieczeniowy"?

Usługa obejmuje:

  1. kontakt z użytkownikiem usługi na około dwa miesiące przed datą zapadalności polis celem poinformowania użytkownika o tym fakcie;
  2. porównanie zakresu ubezpieczenia w różnych Towarzystwach Ubezpieczeniowych oraz przedstawienie ofert;

5. Jak aktywować usługę "Twój Opiekun"?

Aktywacja usługi następuje z chwilą kliknięcia w link rejestracyjny umieszczony w wiadomości e-mail wysyłanej na adres e-mail użyty podczas rejestracji. Rejestracji należy dokonać poprzez stronę "Dołącz".

6. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Sales Group Sp. z o.o. zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności uregulowaniami dotyczącymi świadczenia usług drogą elektroniczną oraz uregulowaniami z zakresu ochrony danych osobowych. Udostępnienie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, lecz warunkuje zawarcie umowy o udostępnienie Usługi. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do żądania ich poprawiania. Klient może żądać zaprzestania przetwarzania dotyczących tegoż Klienta danych w zakresie określonym w stosownych uregulowaniach, a także zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych.

7. Z jakimi firmami ubezpieczeniowymi współpracuje Twój Opiekun Ubezpieczeniowy?

Współpracujemy z większością firm ubezpieczeniowych w Polsce.

8. Skąd mogę mieć pewność, że moja rejestracja przebiegła prawidłowo?

Po poprawnym wypełnieniu formularza rejestracyjnego Użytkownik otrzymuje e-mail z prośbę o potwierdzenie rejestracji w Usłudze.

9. W jaki sposób mogę korzystać z obniżonej prowizji w usłudze "Twój Kantor"?

Podczas rejestracji na stronie www.trejdoo.com należy wpisać kod promocyjny. Użytkownik, który podczas rejestracji wpisze kod korzysta z prowizji za przewalutowanie obniżonej do 0,18% od wartości transakcji. Kod promocyjny można otrzymać po zarejestrowaniu się w usłudze Twój Opiekun od swojego doradcy. 

 

Na naszej stronie stosujemy pliki cookies w celu jej prawidłowego działania. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia Cookies w swojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
Akceptuję pliki coookies na tej stronie.OK, rozumiem.